Thursday, May 1, 2008

A taste of London. the bitter taste

Un post care stă în draft de mai bine de 6 luni. Poate pentru că impactul asupra mea a fost destul de mare.

Era ziua mea şi mă baladam prin Londra la vânat imagini de turist :) Am ajuns în faţă la 10 Downing Street fără să mă gândesc că locul ăla e viu şi mai mult decât un obiectiv turistic. Am nimerit în mijlocul unei manifestaţii anti-Turcia a kurzilor din Londra.

Şi mi-am adus aminte de colegul meu Nashuan, kurd, refugiat cu familia în România şi de o lecţie dureroasă de istorie contemporană desenată pe un şerveţel în cantina facultăţii de drept. Era anul 2001.



În 2007 a urmat episodul 2 - în fotografiile de mai jos. Am găsit pe wikipedia 3 evenimente întâmplate în preajma vizitei mele la Londra şi care explică pancartele şi manifestaţia...


On 24 October 2007, Turkish fighter jets bombed several PKK targets on the Iraqi side of the border.[11]








Oct 21, 2007: 12 Turkish troops killed in PKK ambush near Turkey's border with Iraq. The soldiers died when militants attacked a Turkish Army post, less than three miles from the Iraq border. (see 21 October 2007 cross-border attack on Turkey)









Oct 17, 2007: Turkish Grand National Assembly approves a government request for their troops to cross the Iraqi border to attack Kurdish rebels.[12]


















No comments: