Monday, September 3, 2007

Miss Holly Golightly. Travelling.

De prea mulţi ani mă lupt cu mine. Şi pendulez între “a trăi aici şi acum” şi “ce vei face/unde vei fi peste 10 ani”. Între viaţa ca joc, aventură, căutare, experiment şi viaţa ca devenire, clădire, muncă întru ceva. Unde e linia de mijloc? Trăim ca să simţim, experimentăm, vedem sau trăim şi pentru altceva în afara noastră, ca să lăsăm ceva în urmă? Either way e o devenire, o călătorie întru ceva. Şi cred că aşa mă şi simt… un călător. Şi imi aduc aminte de cartea de vizită a lui Holly Golightly din Breakfast at Tiffany’s pe care scria "călătoare". De fapt – "călătorind". Nu-mi aduc aminte dacă în traducerea românească a cărţii s-a păstrat gerunziul, dar el e cheia. Dacă mi-aş scrie ceva pe cartea de vizită probabil că ar suna cam la fel - Călătorind. Experimentând. Devenind. Punct


I noticed that the mailbox belonging to Apt 2 had a name-slot fitted with a curious card. Printed, rather Cartier-formal, it read: Miss Holiday Golightly; and underneath, in the corner, Travelling. It nagged me like a tune: Miss Holiday Golightly, Travelling.

Breakfast at Tiffany’s

2 comments:

Unknown said...

Draga Alina,te aplaud cu toata sinceritatea pentru trairea aceasta...Pol mi-a facut bucuria sa imi trimita linkul...
Absolut minunat.
Cristina

diana said...

draga cristina, alina si pol nu sunt aici. de altfel, nici nu cred ca ii cunosc. totusi, e prea putin important. daca pot sa fiu macar pe o carte de vizita Ms. Holly Golighty, de ce n-as putea sa fiu intr-un comentariu si alina?
nealina (adica diana, adica travelling...)